wtorek, 17 listopada 2009

Korzystając z tego, że jestem chora, postanowiłam poszperać trochę po stardollu. Zauważyłam, że bardzo mało osób ma ciekwe, pomysłowe lub oryginalne makijaże. Oczywiście, sa perełki, ale... Ogólnie jest trend na pójście na łatwiznę- rach, ciach, wszystko jednym kolorem, szybko!

Tymczasem, by mieć przyzwoity makijaż trzeba poświęcić trochę czasu, minimum 5-10 minut!

Przedstawiam Wam, jak zrobić niebanalny makijaż, dość szybko i całkiem ładnie- wg. mnie. Wy możecie miec oczywiście inne zdanie ;) Dość często sama się tak maluję. I garść skazówek, które mogą się przydać.

1. 

Nieważne, jaka masz fryzurę, pierwsze co to zmień fryzurę na krótką, odsłaniającą oczy i policzki. Potem wszystko wróci do normy, po prostu dużo łatwiej się maluje widząc, co się robi ;D

2.

Najpierw malujemy powiekę. Na samym początku malujemy jakby kreskę, zaczynając od wewnetrznegokącika oka i pociągając pędzelek aż do końca powieki (1). Poprawiamy go kilkakrotnie, by był ciemny. Następnie ostrożnie wykonujemy ruch (2), aż doprowadzimy do stanu powyżej ;) Podobnie z drugim okiem. 

3. 

Bardzo DELIKATNIE!!! malujemy oczy kredką. Wystraczy dolna powieka, tak, by makijaż się "zamknął". Kreska ma być delikatna, cieńka, bez razmazań. 

4. 

Teraz używając jasnej, niebieskiej kredki do oczu, w zewnętrznych koncikach oczu malujemy delikatną kropkę.

...Tuż pod nią jasno różową...

...a na końcu zieloną. UWAGA! Ta kredka była dostepna jedynie w Sephorze i nie można jej znależć w StarPlazie. Można użyć innego koloru z Dot'a

5.

Teraz dokładnie malujemy rzęsy wydłużającym tuszem...

6.

...brwi czarną kredka do brwi...

7.

...a usta jak najbardziej zbliżoną do naszego koloru ust szminką. 

8.

Teraz odrobina różu na policzki...

9. 

I to już cała filozofia :)

Mam nadzieję, że się podoba, prosze o oceny i komentarze.

Pozdrawiam, Fenolcia :)

EDIT:

Dziękuje za pomoc! ;*

3 komentarze:

  1. Piękny makijaż, a co do `przemieszania` to wystarczy przytrzymać lewy klawisz myszki(na obrazku który dodaliśmy) i przenieść w odpowiednie miejsce ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi nigdy to nie wychodzi :( Ale znalazłam inny sposób! ;D "Wytnij, wklej" *skacze*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej zapraszam do mnie ja nigdy nie maluję się banalnie.

    Cieplutko pozdrawiam piesio92.

    OdpowiedzUsuń